سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین اس ام اس های عاشقانه جدید برا تبریک گفتن شب تولد

 

بهترین اس ام اس های عشااقنه جدید برا تبریک گفتن شب تولد

بهترین اس ام اس های عاشقانه جدید برا تبریک گفتن شب تولد

 


امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید

گویی بساط عیش مداوم به من رسید

نور ستاره ای در شب تولدت

انگار که فرشته ای از ازل رسید

فرشته ی من تولدت مبارک

.

.

.

تولد تکرار امیدواری خداوندی است ، یاداوری این تکرار بر شما گرامی باد

.

.

یه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن

یکی به نیت تو یکی از طرف من

الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم

به خاطر و جودت به افتخار بودن

.

بهترین اس ام اس های عشااقنه جدید برا تبریک گفتن شب تولد

 .

مبارک بادت این روز جهانی

که نوشیدی شراب زندگانی

بدنیا آمدی لپّت تپل بود

ولیکن معده ات همواره شل بود ! :)

تولدت مبارک

 

 

امروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام

آنچه خریدنی است بی شک ? لایق تو نیست.

نمی دانم با کدام جمله “دوستت دارم” را برایت انشا کنم

اما کاملتر از این چیزی ندارم

دوستت دارم ، تولدت مبارک

.

بهترین اس ام اس های عشااقنه جدید برا تبریک گفتن شب تولد

 .

سالروز تولدت را تسلیت میگم به فرشته های آسمون !

چون 20 سال پیش ازشون جدا شدی

اما تبریک میگم به خودم چون فرشته زمینی من شدی

تولدت مبارک

.

شب میلاد تو ای دوست برای دل من

شب میلاد همه خوبی هاست . . .

تولدت مبارک