سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع اس ام اس پیامک کم یاب عاشقانه احساسی جدید 2015

 

انواع اس ام اس پیامک کم یاب عاشقانه احساسی جدید 2015

انواع اس ام اس پیامک کم یاب عاشقانه احساسی جدید 2015

 

انواع اس ام اس پیامک کم یاب عاشقانه احساسی جدید 2015

 

نه بغضی…نه فریادی….فقط صدای چیک چیک باران می آید! این منم که روی وسعت دل زمین میگریم….!

 


از آن همه مهربانی،نصیبم تنهایی شد!!خدایامیشود کمی بی رحم باشم؟

 

 


این روزها بیشتر از هر زمانی دوست دارم خودم باشم!! دیگر نه حرص بدست آوردن را دارم و نه هراس از دست دادن!!
هرکس مرا میخواهد،بخاطر خودم بخواهد!! دلم هوای خودم را کرده است…..!

انواع اس ام اس پیامک کم یاب عاشقانه احساسی جدید 2015 


نه شکارچی….! نه تفنگ…! نه تیر…!! هیچکدام نمیدانستند که پرنده برای بچه های خود غذا میبرد،قبول….! اما خدا
که میدانست!! نمیدونم ماجرای ما به کجا ختم میشه!خدا جونم تمومش کن،خسته ام…..

 


روزگار….تسلیمم! سهم من از عشق…برای تو!

 


گیرم که باران هم آمد…همه چیزم را شست…هوا هم عالی شد!! فایده اش برای من چیست؟ هوای دل من،بی تو بد
است…

 


این روزها بیشتر از هر زمانی دوست دارم خودم باشم!! دیگر نه حرص بدست آوردن را دارم و نه هراس از دست دادن!!
هرکس مرا میخواهد،بخاطر خودم بخواهد!! دلم هوای خودم را کرده است…..!

 


این همه تنهایی…. سهم من نیست،خدا!!

 


ساکتم…هیچی نیستم! حتی آنقدر آدم نیستم که عاشقم باشی؟؟ اما کاش میفهمیدی،من در برابر هرزه های بی
احساس این شهرشلوغ،فقط یک دختر ساده ی ساده ام…!

 


داستان این روزها،غم انگیز است….و کام سیگار،سنگین تر….. شاید سالها بعد….رمانش را نویسنده ای بنویسد:من و
سیگارم!!

انواع اس ام اس پیامک کم یاب عاشقانه احساسی جدید 2015 


دنیایت را با دنیایم عوض میکنی؟؟ فقط چند ساعت….! میخواهم بانم آنکه دنیای من است،در دنیایش چه سهمی
دارم…!!!

 


مادر یعنی….دستانی که بخاطر آرامش من،چروک شده…. *تقدیم به همه ی مادرای مهربون

 


بگو تمام تو مال من است…!!! دلم میخواهد حسادت کنم به خودم…!!
و جودی نازم